Tisdag

Hösten är nog här på riktigt nu. I alla fall om man kollar ut. Björken som vi har utanför vår balkong är alldeles gul. Träden i backen är röda, orange och lite grön. Jag gillar hösten när det är sånna här dagar. Bort med regn och rusk och jag gillar hösten ordentligt!!

Det är till och med varmt på mornarna. I morse när jag cyklade till jobbet strax innan 6.00 var det 10 plus grader.

Kladdkakan igår blev kanon! Riktigt kladdig.

Pappsen kommer eventuellt upp idag. Han ska hämta sin matta och i utbyte får jag ett nytt hjul till min cykel. Cykeln som snart rostar sönder...

Det gick bra i skolan idag. Min projektplan är inlämnad och lärarna tyckte att det jag skulle göra lät väldigt intressant. Det blir nog en härlig höst/vinter på praktiken!

Dags att tömma kameran. Den måste ju vara tom till helgen! ;)
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits