Marknan i Glada Hudik

Sitter hemma hos mamma nu på hennes (och systers) dator. Mamma är på Gotland så vi har huset för oss själva! ;)

Marknan i helgen. Jag och Gugge var ner en sväng nu ikväll. Kikade mest på folk. Köpte lite brända mandlar och en vetekudde. Träffade kusinbarnen. Hejjade på syster som säljer langos. Kommer nog förbi och köper där imorgon skulle jag tro.

Gugge åker till Stockholm imorgon för att kika på Sverige-Danmark på plats. Jag är lite avis måste jag säga. Men men...

Datorn är nu inlämnad för reparation. Hoppas det går bättre denna gång. Vill ju kunna uppdatera när jag vill!

Blev en blandad komplott idag. Men så får det bli då jag inte kan uppdatera som jag vill och när jag vill. Men kanske det kommer fler inlägg i helgen då jag har tillgång till en dator lite oftare.

Sov gott!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

HALLÅ!
Skärpning nu! Jag struntar i att datorn är trasig...!!
Man måste faktiskt uppdatera iallafall !
*grrr*
/F

Postat av: Frida

Tja ! Upptagen 19:e .. 17-8-tiden så där?

2007-09-14 @ 09:47:56
URL: http://phridan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits