Lördag

Har en lugn lördagkväll för mig själv. Det är jag värd efter en jobbig jobbdag. Allt gick inte min väg idag. Som tur var har man snälla jobbarkompisar som ställer upp trots att man är bakis. 

Gugge är på hejdå-party för en kompis. Kompisen ska ta sitt pick och pack och flytta till Malmö. Tråkigt för vi har haft många mysiga och roliga grillningar i sommar. 

Sitter här hemma med MIN dator igen. Snälla Frida hjälpte oss att få hem den i fredags (igår). Nu kan jag äntligen blogga när jag vill. Sitter just nu och lägger tillbaka allt från externa-hårddisken. Det tar tid då man har närmare 6GB bilder. Har inte ens kommit igen hälften... Men hinner nog inte allt idag. Jobbar ju imorgon också.

Fick en rolig nyhet idag. Nästa lördag då jag är hemma är det tydligen KM på ishallen. Detta betyder självklart att mina isprinsessor kommer att ha sitt största fan på plats!! Ska bli skoj. KM brukar ju annars alltid vara på en torsdag. Inte denna gång och det är jag glad för!! Sen på kvällen ska vi ju på 25-års fest. Skoj skoj! Storkusin ska firas ordentligt!

Jobb imorgon. Måndag. Tisdag. Onsdag. Torsdag. Och fredag. Sen en ledig helg!

På tisdag ska jag ha en praktikplan klar. Bör nog börja skriva imorgon efter jobbet. Vill ha den klar ganska tidigt på måndag. Vill inte sitta hela natten då. Det är nästan så att jag har glömt bort hur det är att plugga. Man ska INTE skjuta upp saker!

Jag diggar facebook förövrigt!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Hej!
Jag missar både isprinssesorna och kusin kalas jag :(.Jobbar till 20,45 på lördagen.

2007-09-23 @ 09:17:20
Postat av: Sara

Km innebär filmning för fröken angelica westrin ;) just so you know. ;)

2007-09-23 @ 16:58:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits