Last day

Imorgon är sista dagen. Känns på två vis. Skönt att få göra något som man kan. Som jag har utbildning för. Samtidigt tråkigt att lämna alla arbetskompisar. Men jag vet ju vart jag hittar dem om jag skulle sakna dem för mycket! :D

Fick lite info inför praktiken idag. Börjar inte förens på tisdag. Då ska vi på möte det första vi gör. Spännande!

Fika idag med tjejerna. Dom är för mysiga bara! Trevligt att sitta och dricka te och äta scones! Tror vi ska ha det som tradition. Trots att någon vill åka till California. :)

Tvättdags nu. Tråkigt!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: propp

haha vi har faktiskt en ganska hög skohylla..vi har satt två uppepå varann..men ja..haha..det är väl kanske inte så högt ändå :P vet inte vad jag höll på med. :)

Postat av: Sofia

Sounds like a good idea :P Vi får väl kanske ev. klara oss utan california-girl i framtiden dock :P

2007-09-27 @ 21:17:10
Postat av: Siran

hehe... vi har iaf minst 1 år kvar.. så vi ska inte tänka på det än =)

2007-09-29 @ 03:58:24
URL: http://www.myspace.com/aleksandrian
Postat av: Angel

Sofia & Siran: Vi ska ta vara på varje dag som vi har!

2007-09-30 @ 21:16:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits