Veckan som kommer

Denna vecka ser ut som alla andra veckor. I stort sett i alla fall.
Jag jobbar på hos Position Sundsvall. Följer med på möten etc.

Ska sy klart gardinerna ikväll. Kommer bli så fint. Ska försöka fixa till fint på väggen också. Vet inte om jag vågar men ska göra ett försök. Kanske det blir imorgon?

Träning ska jag försöka kläma in också. Behöver lite poshande känns det som. Inne i en tung period då det gäller träningen. Men ska ta mig i kragen och försöka ge järnet. Simning och gym.

På fredag är det tjejkväll. Kommer bli såå kul!

Till helgen kommer svärmor och svärfar. Trevligt. Var väldigt längesedan de var här nu. Skulle tro att det blir lite Birsta?!

Åter till jobbet.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits