Torsdag

Igår var jag och simmade med K. Det var så skönt. Gillar verkligen att simma. Det är en bra träningsform. Man känner inte att man tränat fören man klivit upp ur bassängen och kroppen bara hänger och känns tung.
På kvällen åt jag och Gugge tacopaj. Det var riktigt gott. Vi är duktiga på det där med taco i alla former! :)

Idag blir det en vanlig torsdag. Jobb under dagen. På kvällen kanske jag blir själv. Gugge ska nog umgås med några vänner. Men mig går det ingen nöd på. Jag ska nog tvätta, städa och pyssla om mig själv och hemmet.

Imorgon kommer mami och sis upp. Ska bli så mysigt att få ha dem hos sig ett tag! Känns som att det var evigheter sedan jag och mami träffades. VI ska i alla fall göra Birsta. Och kanske stan?

Åter till jobbet.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Vad duktig du är med träningen!!Jag ska försöka komma igång jag med....
Härligt att mysa med familjen tycker jag med!!
Kramisar.

2007-10-12 @ 07:51:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits