Mitt i veckan

Så var det onsdag. Redan. Har dock varit hemma igår och idag. Har fått jobba hemifrån eftersom jag annars inte kommit in på kontoret då de andra är borta på annat håll. Igår blev det dock inget jobb. Mitt huvud värkte. Det blev därför mest vila för mig. Tog mig dock en promenad för att hämta en bok från en annan bloggare. Skoj att träffas, synd dock att hon ska flytta från stan.

Idag mår jag bättre. Ska iväg och träna yoga sedan i eftermiddag. Ska bli skoj. Ska ta mig en promenad ner till skolan nu snart också. Hämta en bok som jag lånat.

Datorn krånglar igen...
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Ja,men visst går det fort!!
Torsdag idag och bara jobb i morron sedan ledig.
Killarna ska prova rida på lördag,och kalas på badhuset på söndag.
Så helgen kommer att försvinnaden med...
Kramisar.

2007-10-18 @ 20:54:30
Postat av: Ange

Jana: Tiden bara rusar iväg. Fredag redan.
Oj, vilken skoj helg ni kommer att ha! Önskar jag kunde vara med också.
Sköt om dig och familjen!

2007-10-19 @ 10:48:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits