Helgen närmar sig

Fredagförmiddag. Sitter och jobbar på för fullt med min sammanställning. Och jag kan glatt säga att min mål för veckan kommer att uppnås. Har dessutom hunnit med att skriva det mesta på min projektplan som min lärare ansåg att jag behövde göra om. Kan faktiskt bara vara glad över detta för nu känns det mycket mer genomarbetat och nu finns det något att ta på.



Ikväll ser det ut som att det blir middag på resturang. Det finns en del saker som måste firas! Mamma och sis kommer att komma upp efter jag slutat. Ska bli mysigt att få rå om dem i helgen. Har saknat dem!


Lördag och söndag kommer nog spenderas lite i Birsta, kanske lite på stan men även hemma i lägenheten.

Åter till arbetet. Vill jag bli klar med detta så är det bäst att jag sätter fart. Jag vill ju kunna hålla min tidsplan och inte hamna på efterkälke redan efter två veckor.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Maria

Hej hej!!
Hoppas ni har haft en mysig helg!!
Det har jag haft. Lugnt o skönt och mysigt att bli ompysslad av mamma o pappa =)
Godnattkramar från andra sidan vägen =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits