Händiga tjejen

För några veckor sedan, kanske månader (?), lånade jag ut min cykel. När jag fick tillbaka den hade oturligt nog en massa ekrar lossnat. Inget ont till den som lånat cykeln. Det kunde lika gärna ha hänt mig eller någon annan.
Jag har varit lat och inte orkat tagit tag i min cykel. Fast än pappa har varit snäll och kommit med ett nytt hjul med hela ekrar.

Idag tog jag i alla fall tag i saken och bytte hjul. Det var inte det lättaste för skruvarna (?) satt som sten. Tur att jag börjat gymma och är envis. Fick loss det gamla hjulet och skulle sedan på med det nya. Gick kanon. Tills jag skulle testa om det gick att snurra på hjulet. Icke sa Nicke. Hjulet var en storlek för stort.

Pappa får nu leta efter ett nytt hjul och jag får klara mig utan cykel ett tag till. Tur att jag har närmare till praktiken än till jobbet. Går fort att gå ner på stan. Dessutom börjar jag bli van nu.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Ja ,vad duktig du är och sedan passade det inte....snopet.
Nya tag.
Kramisar.

2007-10-08 @ 08:34:15
Postat av: Frida

Aj aj ..
Stackars Angel..
Fixar duktigt, och sen inte passa.. :(

Tyvärr har jag ingen cykel att låna ut, men CH kan sälja er en bil !

Kraaaam

Postat av: Angel

Jana: Jo, snopet kan man nog säga!
Frida: Vi cyklar ju gärna! :) Men kanske kanske att en bil är närmare nu. Gugge har (ska tacka ja) nytt jobb nu. ;)

2007-10-08 @ 22:11:13
Postat av: Anonym

Hej tjejen!! Ja, det är ju helt sjukt att vi inte ens har sett skymten av varandra!? Vi får ta en fike eller köra en liten träning snart. Såg att dom hade yoga nu! :) Det vore så skönt! Det är ganska mycket i skolan just nu.. men nog ska vi kunna trycka in lite umgänge! Absolut! =D Hoppas att allt är bra med dig! Kramar -Maria

2007-10-08 @ 23:19:56
URL: http://[email protected]

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits