En grå torsdag i Sundsvall

När jag tittade ut imorse såg jag knappt vart Norra berget fanns. Det var dimma över nästan hela berget. Skumt. Vi som burkar se hela berget.

Gardinerna blev klar igår. Resultatet blev mycket fint. Jag är nöjd.
Idag ska vi dona mer hemma. Tavlor ska upp. Blommor på väggarna ska också upp. Stor städning inför helgens besök. På något konstigt sätt längtar jag tills jag kommer hem så jag kan hugga tag i detta. Konstigt? Jag vill bara ha rent och fint omkring mig.

Hade en mysig fika med
M igår. Härligt att få träffa henne igen. Vi har ju inte setts sen examensmiddagen i våras. Illa! Nu får vi se till att det inte dröjer lika länge tills nästa gång.

I eftermiddag ska vi iväg och handla inför morgondagens tjejmiddag. Äntligen är fredagen snart här!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida.

Då "bokar" jag det åt dig då =)
Syrran ringde nyss och kräver det svart/gröna...
Mamma får väl köpa det till henne sa jag..hihi...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits