Äntligen fredag!

Så var fredag eftermiddag här. Härligt!
Har planer på att gå från jobbet om en halvtimma idag. Det är ju trots allt fredag. Ska då driva runt på stan tills fem. Troligtvis hamnar jag hos Gugge med en nyinköpt bok och slår mig sedan ner i deras soffa på kontoret. Klockan fem får jag äntligen hämta mina HM-kläder som, enligt orderbekräftelsen, skulle levereras i början av v.40. Hm...

Ikväll blir det lugnt. Jag och Gugge tänkte äta gott. Fira lite och sedan bara ta det lugnt. Eventuellt att kusin C tittar förbi och att vi sedan tittar på Idol tillsammans medan Gugge läser på och förbereder sig.

Imorgon ska jag försöka sova ut. Gå och träna och sedan eventuellt att vi ska gå på hockey. Det var länge sedan det nu. Tror inte jag har varit på hockey sedan väldigt väldigt länge sedan. Måste ha varit någongång i Hudik då jag fortfarande åkte konståkning. Och vi kikade på typ B-jun eller nått sånt... Länge sedan var det i alla fall.

Jag känner att det kommer bli skönt i höst med lediga helger!! Har redan hunnit boka in två som är upptagna. En går ner till Skövde då vi ska umgås med Gugges mormor, morfar, morbror mfl. Sedan har vi bokat upp en helg då vi ska ner till Gävle och umgås med Gugges syster och son. Pappan i familjen befinner sig då i skogen tillsammans med hundarna och gevär.

Dags att jobba vidare. Ska försöka sammanställa allt jag har läst denna vecka nu och analysera lite.
.Angel



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits