Fredagen är här!

Igår var det ljusparty hos grannen. Mycket ljus var det kan jag ju säga. Jag köpte teljus och votivljus i två olika dofter. Kommer just nu inte på vilka dofter det var. Den ena var i alla fall Snöbär. Mmmm... Kommer dofta gott hemma hos oss snart.

Efter ljuspartyt satt jag kvar med Mia, hennes syster L och mamma. Gugge och J som varit och bastat kom också upp en sväng. Vi satt och pratade och hade det bara mysigt.  L kom med en glad överraskning. Skoj att få en sådan överraskning.

Så var det fredag nu i alla fall.
Som jag längtat! Väskan är packad och klar. Den står här bredvid mig. Ska jobba till halv tre idag ungefär. Tåget går tre. Sedan är jag i Hudik. Ikväll blir det nog Idol och mys hemma med mor och syster. Imorgon bitti bär det av till Örebro. Har ingen koll på tider eller så. Jag bara hänger med. Skönt det också för en gångs skull. Helgen i Örebro kommer bli skoj. Konståkning. Jag hoppas att sis kan göra bra ifrån sig trots ryggsmärtor. Kanske lite massage av bästa storasyster kan göra underverk?!

Lunch med Gugge idag. Mysigt! Igår överraskade jag honom med middag. Fläskfilé i chilisås med ris. Mycket gott. Vi åt som bara den. Skoj att göra någon ny maträtt också. Dessutom lyckas på första försöket. Det är kul det.

Det luktar restaurang.

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits