Första TIK-matchen

På måndag ska jag på hockey.
Inget speciellt med det. Jag har sett hockeymatcher förut. Dock blir det första gången jag ska se en Elitseriematch. Ska bli skoj. Det blir ju inte den sista matchen heller för den delen.
Det blir ju inte sämre än att jag blir bjuden också. Och det tackar man inte nej till.

Snart tänker jag smita från kontoret. Min handledare tyckte jag skulle gå vid lunch men jag vill hinna klart analysen innan. Och det är inte mycket kvar på den nu. Skönt!
När jag väl kommer hem ska jag pyssla på. Städa, damma, torka. Adventspyntet ska upp. Kommer bli så mysigt då det är klart. Jag gillar verkligen denna period. Tända ljus, snö, mys i mörkret.

Min
HM-klänning har kommit också. Men vet inte om jag orkar vänta tills klockan fem för att hämta ut den. Kanske tar en promenad ner imorgon. Jag ska ju ha något att göra då också.

Ska skriva klart nu så jag kan bege mig hemöver.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Janne

Då syns vi där. jag sitter på sektion G.

GO TIK!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits