Det tar sig

Ännu kallare idag. 11 minus när vi stod och väntade på bussen. Brr.
Nu skulle lite mer snö sitta fint. Lagomt till 1:a advent också. Funderar på att gå en sväng på julskyltningen på söndag. Undra hur vi mår efter lördagens festande och undra om jag får med mig någon som sällskap?!

Igår gick det kanon. Jag har nu en halvtid ett tag framöver. Jippi! Nu ska jag förvalta detta på ett mycket bra sätt så har jag nog en heltid snart också.

Idag blir det till att analysera. Sedan får jag besök av min lärare. Hon vill se hur jag har det på pratiken.

Måste köpa mer material idag. Har några julklappar som ska bli klara. Tänkte även slå in dem så det är klart. Längtar till jul nu!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Hej du !
Vart har du fått ½tidsjobb då?
kram/F


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits