Dålig uppdatering

Förlåt. Jag har varit hemma i två dagar nu. Ingen dator hemma som fungerar. Orkar inte sätta mig på kvällarna då Gugge är hemma. Då vill jag bara vara med honom.

Igår var vi på 30-års kalas. Mycket trevligt. Vi drack fördrink hemma hos födelsedagsbarnet K. Han fick en massa fina presenter. Sedan halkade vi oss vidare till restaurangen. Tandoori. Där åt vi tre-rätters allihopa, nästan. Efter en utsökt och trevlig middag drog vi vidare. Oscar. Mindre trevligt där. Eller stämningen var lite för mycket layback. Vi gick vidare. Olerys. Mer drag där. Dock hade de flesta kommit ur stämningen. Jag och Gugge gick hem i snöfallet sedan. Mycket mysigt!

Idag har vi sovit länge. Jag hörde inte ens klockan som ringde imorse. Ändå var det jag som hade stängt av den. :) Idag är det en lugn dag. Vi donar på här hemma bara. Ikväll ska vi träffa K och T. MIddag ute igen. BK denna gång. Sedan ska vi hem till dem och kika på fotboll. Sverige-Spanien. Jag tror det blir en jämn match. Hoppas att Sverige vinner i alla fall.

Ni får ursäkta om det inte blir några inlägg på någon dag. När jag är tillbaka på kontoret blir det ordning igen. Jag lovar.

För att hoppa till något helt annat. Hela familjen är i Finland just nu. Alla utom jag. Sis åkte dit i onsdags för att vara med på Cheerleding VM. Pappa for imorse med jobbet. Mamma for också imorse med jobbet. Tror de kommer åka samma båt. Bara jag som stannar kvar i Sverige. Roligt att alla är där samtidigt fast inte tillsammans.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Hej.
Vad taskigt om alla är där utom du!
Eller skönt kanske,och vara hemma.
Spännande och se om mamma och pappa var på samma båt då!
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Jana

2007-11-17 @ 21:33:13
Postat av: Janne

Cheerleading VM... Där skulle man vara...

Postat av: Frida

Hej hej på er.
Gustav undrade vad vi gör på Fredag.
Svar: ingen aning..

Hade ni tänkt någe?
/F

2007-11-18 @ 17:57:00
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: Angel

Jana: De var på samma båt.
Janne: Mjo, en massa dans!
Frida: Ni kommer till oss!

2007-11-20 @ 11:28:55
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits