Årets glögg

Julen börjar ju närma sig nu. Inga julklappar är inköpta ännu. Men så fort lönen kommer är det fixat i ett nafs. Vi har koll på alla klappar utom 3-4 stycken. Bra jobbat av oss tycker jag!

Idag var Gugge på systemet. Han ringde och sa att han hade tur. Han hade lyckats lägga vantarna på en samlar box med de senaste 5 årens glögg. Bra jobbat!! Vi passade även på att köpa årets. På fredag ska dessa smakas då vi bjudit hemm
Frida och C-H hem hit. Ska bli trevligt med lite glöggdrickande.

Imorgon kommer Sis hem från Finland. Undra hur VM gick för dem?! Ska försöka leta upp resultatet nu. Orkar inte vänta tills imorgon då hon ringer och berättar. Vill veta om jag ska säga grattis eller inte! :)

Imorgon är jag åter på kontoret. Skönt med några dagar hemma men det ska bli skönt att komma tillbaka också. Har fått en del gjort här hemma.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Kan ju säga att årets Blossa årgångsglögg inte är något att hänga i julgranen, men ni kan ju bilda er en egen uppfattning ;) Lite tips sådär från en som fick smaka glöggen i juni :P

2007-11-20 @ 00:34:31
Postat av: Angel

Sofia: Det kanske inte smakade så bra eftersom att det var i juni. Du vet, glögg ska drickas vid jul och inte mitt i sommaren! :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits