Valborg och lite annat smått och gott

Firade in våren i måndags. Vi grillade tillsammans med E och R. Trevligt. Ett och annat vinglas blev det också. En del tog mer än andra. Vissa somnade i soffan medans andra satt och störde sig. Vissa vann bowlingen, andra förlorade. I det stora hela var det en lyckad kväll! Tack alla ni som var med!

Igår var det jobb. Inte så skoj för jag satt i kassan hela dagen typ. Men jag träffade människor i alla fall. På kvällen var det grillning igen. Denna gång tillsammans med Gugges halva fotbollslag med respektive. Jag och Gugge visade inte direkt några positiva sidor vad gäller grillning... Och inte blev vi mätta heller. Tur att det fanns en massa efterrätt. För övrigt satt vi ute och åt. Det blev lite smått kallt så efterrätten tog vi inomhus. Tur var väl det eftersom det bland annat var cheescake.

Idag har jag sökt ytterligare ett jobb. Dock lite för sent men de tog emot den i alla fall. Phu... Ett spännande jobb och säkerligen ett jag skulle trivas med.

Dags för lite mat.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Men snart blir det varmare!!
Kram Jana

2007-05-02 @ 20:29:44
Postat av: Lovisa

Jamen, visst gör jag det.. Du måste vara en stjärna på att känna igen ansikten :)

Postat av: Lovisa

Jamen, visst gör jag det. Du måste vara en hejare på att känna igen ansikten :)

2007-05-03 @ 18:42:07
URL: http://svingan.blogg.se
Postat av: Anonym

... och jag är en stjärna på att upprepa mig själv

2007-05-03 @ 18:42:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits