Upptagen

För att inte bli tjatig och långrandig med allt jag har att göra så säger jag bara följande; håll ut om en vecka tar jag examen! Då kanske ni förstår varför jag inte är så aktiv här på bloggen?!

Gugge är nu i Stockholm. Branschträff och lite jobb. Ett och annat nöje blir det också. Känns ensamt här hemma utan honom. Hur ska jag klara mig ända tills på lördag?!

Snart dags för sängen. Har ju varit uppe sedan tidigt imorse. Vi inventerade 6.00 imorse. Uppe före tuppen med andra ord.

Håll ut, om en vecka firar jag och sedan ska nog även jag hitta lite mer tid runt hörnet!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hej du!
Vad härligt det låter med examen.
Hoppas bara på bättre väder.
Är du hemma då Sara tar studenten så får du gärna vara med på Tobias första skolavslutning.Kl 8,15 vid Köpmanberget.
Kram Jana

2007-05-31 @ 08:32:17
Postat av: Sara

jag vill oxå vara med på hans avslutning jööö!!! jäkla student :)
Sis, ja ska oxå fira dig då, ja lovar :) men...vilken dagtar du examen? :D Puss!

2007-05-31 @ 17:37:48
Postat av: Angel

Jana, Examen ska bli härligt! :) Endast en vecka återstår nu. Men mycket arbete återstår... Jag hoppas och vill verkligen kunna delta vid Tobias första skolavslutning. Får se om mamma inte vill ha hjälp med maten då. Annars kommer jag mer än gärna!
Sara, jag tar min examen nästa fredag, 8 juni. Då du troligtvis ligger på stranden och har det hur härligt som helst! Men tänk inte på oss här hemma då inte. Gör det inte...! ;)

2007-05-31 @ 19:12:47
Postat av: propp

nej det är rätt segt att pendla faktiskt. jag skulle nog aldrig söka ett jobb frivilligt där man behövde pendla..men men..just nu funkar det. ja just ja, examen om en vecka. fan va nice :) bra jobbat gurkan! vilken dag är den stora dagen då?

Postat av: Angel

Propp: Jag tycker att du är duktig i alla fall! Fredagen den 8:e juni är den stora dagen! Nästan exakt tre år senare från studenten... :)

2007-05-31 @ 21:15:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits