Shopping

Tänkte göra en repa på stan igår efter jobbet. Hade ju jobbat sedan tidig morse så min tanke var att äta, kika igenom butikerna efter en kostym och sedan gå  hem och sova en stund. Så blev inte fallet...

Åt en god lunch på det nya stället inne på In, kommer aldrig ihåg vad det heter men god mat har de där i alla fall. Sedan började jag min jakt efter en kostym. Tittade, letade, provade, tittade, letade, provade, tittade... Gick igenom alla affärer och hittade tillslut en som var som jag hade tänkt mig samt i en bra prisnivå. Köpte den och strosade sedan runt ett tag till. Gugge och E var på väg ner så jag tänkte fika med dem och sedan gå hem. Men efter fikan ville Gugge kika lite på kläder. Jag följde med och det resulterade i tre nya saker. Mycket fina saker dessutom. Väl hemma blev det slö. Somnade aldrig för en liten eftermiddagslur. Utan istället gjorde jag en tidigkväll.

Nu har jag en kostym. Men ska nog ändå prova en större storlek på byxorna. Om det finns. Annars får jag matcha ihop min otroligt snygga kostym med några andra byxor. Springer nog ner en sväng idag skulle jag tro.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits