Jag ska alltid kommunicera

PR är alltid bra PR. Eller?
Att sälja sig själv är ju viktigt nu i examenstider. Har sålt mig själv på två otroligt bra sätt nu under senaste månaden.

Det första skedde för en månad sedan ungefär. Det var minimässa på skolan och jag och två kompisar var ute och sålde oss själva till olika bemaningsföretag. När jag skulle ta emot en broschyr lyckades jag fumla till mig och välte en hel del av det som låg på bordet. Men PR är ju alltid bra PR, eller hur var det? De som stod där vid bordet läre ju i alla fall inte glömma bort mig. Bra eller dåligt?

Nästa incident skedde idag när jag och Gugge var på väg ner till stan med våra cyklar. Vi kom cyklande och jag såg något som såg intressant ut vid Sibylla och tänkte åka närmare för att se efter vad det var. Då hör jag i bakgrunden någon som först säger Tagning och sedan Stoppa cyklarna. Ni som har sett och känner till min cykel vet att den är gammal och inte direkt den tystaste cykel som finns. Eftersom att jag blev intresserad började jag också cykla saktare och då blev självklart jag vingligare på cykeln och detta orsakade konstiga ljud och gnek från min kära cykel. Har jag tur lyckades jag få med mitt cykelhjul på Sibyllafilmen. Det ni, det är bra PR det!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Lill sis

HAHA, att du alltid ska lyckas. :D

2007-05-07 @ 22:02:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits