En hel del

Mycket att göra nu. Därför blir min blogg lidanade.

Skolan tar upp en stor del av min tid nu. Att läsa tre kurser tar tid, kraft och motivation. Men det är endast 4 veckor kvar av mina studier nu så jag ska nog hålla ut.

Jobbet har lovat mig lite mer ledigt för att jag inte ska vara utbränd innan sommaren. De vill tydligen inte att jag ska vara sjukskriven i sommar.

Har börjat trötta på utseendet på  min blogg. Funderar på att göra en helt ny. Men man vill ju ha kvar alla inlägg. Har ju redan bytt en gång och lämnat en del
inlägg bakom mig. Men jag vill verkligen ha en snyggare och mer Angel-blogg. Ska fråga Gugge om han kan fixa en server så jag kan göra verklighet av mina idéer. Jag vill!

En till ansökan är skickad. Ge mig ett jobb som jag är utbildad till. Jag känner verkligen att det är dags nu. Jag är taggad att komma ut och arbeta och jag vill ge järnet. Det blir ju inte bättre av att Gugge berättar alla hans projekt som snart drar igång. Jag vill också vara med på ett hörn!!

Dags för sängen?!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Lillsis

Kämpa på sis, YOU CAN DO IT!!!! Tänk va vi kan fira i sommar när båda är klara, jihooooo! Puss å tusen kramar av kärlek!!

2007-05-10 @ 23:10:03
Postat av: Angel

Tack Sis!! Och du, på sin studentdag ska vi fira! Både dig och mig! ;) Puss

2007-05-11 @ 20:33:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits