Kärlek, blommor, sol!

Det är vår. Både ute, inne och inom mig.
Har kommit på att våren är nog en utav de bästa årstiderna. Solen tittar fram allt oftare och man blir mycket piggare och gladare när det är ljust. Jag gillar nog våren mer än jag vill erkänna.

Det finns en sak som är negativt med våren. Pollen! Det är nog därför jag aldrig erkänner att jag gillar våren. För hur mysigt är det att sitta och snora hela dagarna och ha ögon som rinner dag ut och dag in?

Våren är här och min nedräkning till examen blir kortare och kortare!
Jag är glad!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Lillsis

sis, jag måste hålla med om detta inlägg, allt va ungefär mina tankar, dock inte pollen men resten. :) även min nedräknign blir kortare och kortare. endast 66 dagar kvar tills jag slutar skolan, 69 tills jag åker till alanya sen runt 80 till studenten och balen, WIHO!!! :) Kramar!

2007-03-26 @ 16:19:00
Postat av: Angel

Lillsis, vi ska fira rejält då du tar studenten! Du får ju passa på att fira mig då med eftersom du tydligen inte vill fira mig på den "rätta" dagen! :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits