Fest med tjejerna

Söndag förmiddag. Snart mitt på dagen. Sedan blir det jobb för mig.

Igår var det utgång med några från jobbet. Jag och K tog med oss våra kära sambos på en middag först. Fick skjuts ut till Njurunda. Förfest med tjejerna. Huden blev instängd och smet några gånger. Men det gick bra ändå. Innan vi for iväg hade både jag och hunden lugnat ner oss och vi kunde slappna av i varandras sällskap. I Njurunda hann vi med kortspel, allsång och lite dans. En äkta tjejförfest enligt killarna som var där.

Träffade på
Frida nere på stan. Fick även träffa hennes syster och en liten del av släkten. Trevligt!

Hamnade på Avenyn. Första gången för mig. Det var så där. Inte alls mycket folk. Fick dock +20 poäng för att jag hejjade på två jag känner. M vann överlägset. Hon känner nog alla i denna stad. Eller så ger hon bara ett sken av det. Fick skjuts hem till en sovande Gugge.

I natt ställde man om klockan. En timme minus.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits