Ett steg bakåt

Fick mail från examinatorn på uppsatsen idag. Det började bra. Men efter fem ord hade hon rivit ner mitt hopp. Vi var nonchalanta enligt henne som inte gjort klart allt när vi lämnade in det. Blev lite ledsen och kände att humöret var nere vid fotknölarna (ett uttryck som jag mer och mer använder). Efter att jag läst mailet en andra gång insåg jag att det inte var så hemskt som jag först trodde. Det handlade mest om att korrekturläsningen var dålig och att det fanns en hel del felstavningar. Detta ska självklart fixas till. Dock vet jag inte när eller hur jag ska hinna. Kommer bli långa dagar för att kunna beta av högen av uppgifter.

Uppgifter kvar att göra:
Hemtentan i C1
Min förste hemsida
En gruppuppgift i Communicare
Redigera uppsatsen

Detta ska vara klart ungefär samtidigt. Måndag och tisdag. Fick inget datum för uppsatsen men jag antar att det är så fort som möjligt som gäller...

Nu ska jag vila lite från skolan. Ska läsa en massa bloggar!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits