Ett bra betyg

Hämtade en tenta idag. Var lite orolig när jag hämtade den. När jag kikade på den hade jag fått VG! Full pott på de två första momenten, nästan fullt på den tredje och inte fullt så bra på den sista. Men shit happens... Jag fick VG! Jag kanske kan det här med Strategisk kommunikation nu?! Kanske det jag ska satsa på i framtiden?

Hoppas det går lika bra på den tentan jag sitter och skriver på nu då. Det är ju samma kurs. Andra tentan av tre. Inlämning imorgon. En fråga kvar.

Dags för lite middag nu. Sedan tenta skrivning.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hej!
Kul att det går bra,grattis och lycka till med dom andra!!
Kramisar Jana

2007-03-12 @ 21:08:54
Postat av: Angel

Tack så mycket!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits