Åter i skolan

Sitter i skolan nu. Alldeles ensam i en datasal. Känner mig övergiven. Tror att det är det fina vädret som håller människorna borta från denna datasal. Just nu tycker jag dock att det är skönt att jag är själv. Jag kan sitta och pilla på med mitt alldeles själv utan att bli störd.

Har ringt en massa samtal för Communicare. Det går sådär. Lossnar inte riktigt. Men kanske det kommer ett genombrott. Vem vet?
Sitter även och donar på i Flash. Det går också sådär. Ska försöka få in mina bilder nu i bildspelet. Får se hur det går. Kanske får ge upp tanken och göra något enklare. Men jag ska kämpa på ett tag till.

Nu är min paus över. Dags att fortsätta. Jobbar ju senare ikväll också.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits