Sommarlov

Lämnade in vår kommunikationsplan igår. Det var lite smått stressat timmarna innan inlämning. Trots att vi var där redan 8.00 för att börja. Vi lämnade i alla fall in, dock en timme för sent med vår lärare sa okej eftersom det tydligen var B-uppsats inlämning samtidigt. Detta bildade kö vid varje skrivare och hos tryckeriet.
Firade med lunch på stan sedan. Jag, E och Gugge åt Thai vid ån. Riktigt härligt. På eftermiddagen lämnade vi iväg vår kommunikationsplan till kunden,
PositionSundsvall. Han såg nöjd ut och skulle läsa igenom allt under kvällen.

idag har det varit solen och balkongen för nästan hela slanten. På förmiddagen satt jag och pluggade i solen. Riktigt skönt. Kändes inte ens som att jag satt och skrev tenta. kändes som sommarlov!

Fick ett samtal från E idag. Hon meddeladed att PositionSundsvall vill använda sig utav vår kommunikationsplan redan nu. De skulle skicka ut den till alla sina styrelsemedlemmar. Lyckligare än så kan man inte bli. Nu kan redovisningen på fredag gå som den går eftersom vi redan fått vårt godkännande från kunden. Ändå det som känns bäst!

Imorgon är det nationaldag. Solen ska lysa. Jag ska sitta en stund på balkongen för att plugga. Sedan blir det nog glass med grannen. På kvällen kommer Frida och C-H hit för lite grillning. Trevligt trevligt!

So long. Sola lugnt!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Mia

Absolut grannen min!!
Ska kolla upp det där med en egen blogg nu :-) Jag vet ju att experthjälpen inte finns långt borta ;-)
Kramen

2007-06-05 @ 20:53:10
Postat av: jana

Hej!
Hoppas nu får en väldigt trevlig nationaldag.
Hoppas vi får det....ska ut med Iris.
Maja,Jörgen och Sofia skulle med oxå.
1 åker med oss och 2 åker vatten skoter.
Kram Jana

2007-06-05 @ 21:38:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits