Examensmiddag

I fredags tog allt slut. Då var mina universitetsstudier över. I alla fall för denna gång.
Redovisningen som jag och E hade gick jätte bra. Hoppas på att få höra mer till hösten nu.

På kvällen samlades vi i klassen för att umgås och festa innan alla försvinner iväg åt olika håll och kanter. Bilder från kvällen finns givetvis
här.

Nu är det sommar. Jag har börjat jobba heltid. På torsdag åker jag hem för att fira min syster som tar studenten. Skoj att träffa hela släkten!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

hejje !
här är man fortf. pollen och förklyld.. blää
:(
Samma där antar jag ?
hittat någe jobb än då? Lr blir det Lidl hela sommarn?
KRAAAAM

Postat av: Sis

Sis, nu får du tametusan uppdatera...nu har du ingen skola att skylla på längre. :D

2007-06-12 @ 22:17:25
Postat av: Angel

Frida: För mig är det faktiskt lugnt med pollen nu. "Det är över nu, men jag kommer ihåg... "
Sis: Uppdaterade ju imorse! :) Ska sova nu. Kanske imorgon!

2007-06-12 @ 22:25:08
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Tesan

Grattis gumman!! =D

2007-06-18 @ 23:03:13
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Frida

inge blogg?
Varför inget bloggande?
Saknar bloggangel..
blogg blogg.../frida

2007-06-19 @ 17:25:22
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: Maria

Hej vännen!!
Hoppas att allt är bra med dig. Jag hann tyvärr inte prata med dig idag då du ringde, för jag satt och åt och sen har jag varit iväg på teater Les Miserables. Superbra!!
Måste ses snart efter midsommar!!
Ha det bäst!!
Kram på dig

2007-06-19 @ 23:18:42
URL: http://misan80.blogg.se
Postat av: Lena (svikaren från 2004)

Måste børja med att skicka en JÆTTESTOR grattis kram till dig och alla andra i info 04. Helt sjukt att ni "redan" ær klar. Jag må ju erkænna att det i efterhand kænns smått bittert att æven jag skulle (kanske) kunna haft en examen med er andra... men å andra sidan har jag hunnit med så mycket annat tok istællet før att studera.
Jag saknar verkligen dig,Elin, Frida och Nina. Vet inte alls vad som hænt med er andra efter vægen eller hur ni mår men jag saknar er.
Kos og klem fra meg.

2007-06-20 @ 16:18:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits