Tisdag på stan

Har äntligen fått mig tid att gå på stan. Nu när uppsatsen inte tar upp all tid kommer jag på mig själv bara sittandes och fundera. Det är skönt. Idag valde jag dock att gå på stan. Det var trevligt det med.

Träffade upp Gugge på In. Vi kikade lite på Duka och kom därifrån med en vas för 74 kr. Billigt och bra! Strosade vidare för att leta mat. Det hittade vi på Café Charm inne på In. Jag åt korvstroganoff som jag längtat efter i över ett år och Gugge tog tacotallrik, han får aldrig nog! :) Efter lunchen skulle Gugge prova ett par byxor. Han slog till och vi fick ännu en påse att bära på. Gugge lämnade dock mig för att ta sig till skolan och slutföra ett jobb. Kvar själv var jag på stan. Men påsarna. Med pengarna. Kunde ju bara gå på ett sätt...

Började på GinaTricot. Köpte en grön tunika/klänning. Blev avis när jag läste i en blogg och tänkte en sån ska jag också ha. Nu har jag det! Strosade vidare i diverse affärer. Avslutade dock på Åhléns där jag köpte 4 pocketböcker. Tag 4, betala för 3! Nu när jag äntligen har tid har jag hittat tillbaka till min läslust. Nu har jag 4 nya böcker att läsa! Införskafade också i en ny borste. Välbehövligt.

Det var nog allt. Mitt shoppingbegär har fått sig lite lugnande och jag har nu mer litteratur att läsa! Mer är på väg på Posten också. Dock kurslitteratur.

Bilder på inköpen kommer inom kort. Ska bara...
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Åhh.. Så härligt med en riktig shoppingdag! :)
Själv får man påfyllning i plånboken på Fredag!!!

Fredag! Fika! (innebär det vin också eller??!! ;)

Kram kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits