Mindre än en vecka kvar

... till min stora dag. Eller stora och stora. Allt är relativt som E brukar säga.
Jag fyller år om en vecka minus en dag. På tisdag har jag krävt frukost på säng av Gugge. Jag hoppas att han har förstått allvaret i det hela. :)

Släkten, eller familjen i alla fall, kommer på söndag och firar. Då vankas det tårta, kaffe och kaka här hemma. Blir inte mycket firande på min riktiga födelsedag. Dels är det en tisdag vilket betyder jobb- och pluggdag. Dessutom har vår DC bestämt sig för att flytta inventeringen nästa vecka till tisdag. Jag ska kräva tårta! Vem vill inventera på sin födelsedag utan tårta liksom?!

Nu är det i alla fall dags att sätta fart. Har en halv intervju kvar att transkibera tills A kommer hem ikväll. Det borde jag väl hinna med? Börjar jobba 15.30 också. Dags att köra så det ryker.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hej!
Jag vill oxå ha tårta ju.....
Kramis.

2007-01-03 @ 21:43:01
Postat av: Angel

Ska jag skicka med posten? ;)

2007-01-03 @ 22:13:59
Postat av: jana

Tack,vad du är snäll!!

2007-01-04 @ 09:06:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits