Fullt upp!

Helgen gick i ett rasande temo.
Fredagen tillbringades hemma. I soffan. Somnade tidigt.
Lördagen började med oväntat besök av farbror och faster. En försenad födelsedagspresent till mig hade de också med sig. Som tack fick de kaffe och kladdkaka. Sedan bar det av ner mot stan för mig och Gugge. Shopping stod på listan. Endast ett par träninsskor till Gugge. Så blev inte fallet. Klänning till moi, skor x2 till Gugge och lite annat smått och gott. Kvällen tillbringade vi i goda
vänners sällskap. Vinfika hos Frida och C-H. Vi hann med lite spel också. Ett gav vi upp då vart svårt. Oavgjort på första. Det andra plockade jag hem. De andra gav upp eftersom jag tog en tidig ledning! Summa summarum kan man ju säga att jag var bäst! ;)
Söndagen kom och vi var lite små trötta. Svärföräldrarna kom. Vi flyttade in till Gugges kontor. Eller, vi flyttadde saker till hans kontor. Sedan bar det i väg till IKEA. Handlade lite smått och gott. Både till hemmet och kontoret.

Igår var det måndag. Ny vecka. Nya tag. Var en sväng på stan med K. Vi lunchade och hon shoppade.
Idag har jag vart och tränat. Känner mig duktig som kommer iväg alldeles själv. Ingen som poshar och skriker kämpa. Jag klarade det ändå! Värken kommer nog imorgon.

Dags för en dusch, sedan tvättning.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hej!
Jag vill oxå shoppa och träna men hostan och näsan säger nej.Men snart så...
Kram.

2007-01-30 @ 18:50:12
Postat av: jana

Hej!
Jag vill oxå träna och shoppa,men hostan säger nej till träning och G till shopping...
Jana

2007-01-30 @ 18:51:26
Postat av: jana

Oj,då det blev 2, men den andra var mer sant,eller....

2007-01-30 @ 18:52:38
Postat av: Maria

Haha, jaa, jag har ju varit ett snille och glömt mobilen. Känner mig lite halv isolerad! Kör vi träning imorgon då?
Vi kanske kan höras något på MSN?
Kanske eventuellt drar iväg tidigt.. Ska tvätta 11-13.00 så jag kanske tränar efter det.. Vi får se!
ha det bra tjejen!! KRAM -Maria

2007-01-30 @ 22:23:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits