Facit till En ska bort

Kanske det är dags att visa er facit till En ska bort.

1. Jag har tappat bort och spärrat mitt bakomatkort i fyllan.
Nej, detta var inte jag. Det var en kompis. Hon hade stoppat bankomatkortet och pengarna innanför BH:n för att det inte skulle försvinna. Efter ett tag inser hon att det är borta. Hon får då panik och ringer hem till hennes mamma som sedan spärrar kortet. Efter ungefär en timme eller så hittar hon bakomatkortet i just BH:n. Vad platt det ser ut på  mitt bröst...

2. Jag har dansat på en bar iklädd klänning.
Studenten. Kvällen innan bestämde vi att alla tjejer skulle dansa på bardisken under balen. Sagt och gjort och hela bardisken på Stadt var belamrad av dansande tjejer iförd balklänning.

3. Jag har fått en hel Afterskii att sjunga Ja må hon leva för mig.
Jag fyllde 14 år. Vi var i Hassela som alla andra vintrar. Bandet och hela after skiin sjöng för mig. På natten, runt tre snåret, åkte vi pulka och madrass i barnbacken tillsammans med dem. En födelsedag jag aldrig kommer att glömma.

4. Jag har gått runt hela Stockholm för att hitta ett fik.
Klassresan under gymnasiet. På kvällen gick vi in till stan för att träffa en kompis till mig. Efter det bestämde vi oss för att hitta ett mysigt fik, sitta där och mysa och snacka skit. Vi gick och gick och gick. Det enda som var öppet var olika barer. Vi som inte var 18 kom ju inte in så vi fick fortsätta vår resa. Vi kommer hamna på 7Eleven. Vi kom fram till slottet och hade roligt med några vakthavande. Sedan slutade vår kväll mycket riktigt på 7Eleven.

Grattis till Lena, LillSis och Propp!
Lena du har rätt. Jag skulle aldrig vara så slarvig!
LillSis, vad då mot förväntan?
Propp, du om någon borde väl veta svaret! :)

Nu är det nya tag med C-uppsatsen som gäller.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Attans oxå!!Men du kunde väl ha skrivit i långklänning....
Mitt har du ju redan fått reda på.
Kramisar Jana
Ps vi kommer på fredag till S-vall.Ds

2007-01-17 @ 14:31:23
Postat av: Propp

haha jag visste väl det! jag tänkte skriva att alternativ nr 1 är det väl bara jag som sysslar med ;P haha det va tider det du! :)

Postat av: Lill sis

mohahaha, ja visste väl det. ;)

2007-01-17 @ 17:01:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits