Dagen går mot sitt slut

Inventeringen blev inställd idag. Tack!
Födelsedagen firades med frukost på säng, skön sång några gånger, paket, tårta, en hel del sms och telefonsamtal från nära och kära.
Dagen har till stor del gått åt till plugg. Men jag känner mig nöjd ändå. Fick ju fira min födelsedag i söndags. Så jag har ju egenligen haft två dagar med firande. Och igår firade ju K mig. Då blir det tre. Triss i födelsedag!

Nu är det snart dags för Greys. Sedan blir det sängen.
Imorgon blir det jobb och sedan klipp! Äntligen! Som jag har längtat tillbaka till min gamla frisyr. Imorgon är den tillbaka! Kommer dansa på moln hem imorgon. Det lär nog förövrigt behövas eftersom det är mycket is ute nu.

Btw. Vi invigde Blendern som jag fick av lillsis förut idag. Den fungerade kanon. Frysta jordgubbar, vanlijglass, lite mjölk och socker. Mums!

Tack för alla fina gratulationer och presenter.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hej!
Visst är Grey bra!!Till och med Göran kollar nu!
Vi är lediga idag men Dennis ville till dagis och dom vill att han ska komma för det är jympa för 4 åringar på onsdagar.Ha en bra dag!
Kram Jana & Dennis

2007-01-10 @ 08:36:15
Postat av: En stolt sis

haha. ;) kul att höra att den funkade bra...förväntar mig en självklart en god milkshake när jag kommer upp nästa gång, lägg dock på minnet att milkeshake inte ofta faller mig i smaken så du har något att jobba för. :P thihi.

2007-01-10 @ 17:24:23
Postat av: Tesan

Va skönt att du inte behövde inventera på din födelsedag, jag såg nu att jag måste på personalmöte på min födelsedag, usch!

Postat av: Anonym

Men Angelika!!! Jag hade ingen aning om att du fyllt år!!! FÖRLÅT!!!!! Men grattis i efterskott gumman!!! =)=)=) Kramar -Maria

2007-01-13 @ 13:05:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits