Morgonträning

Lämnade in uppsatsen tidigt i morse. Sedan tog jag mig en rask promenad till Sporthallen och Friskvårdskällan. Väl där tränade jag hårt i en timme.

Jag gillar att träna på morgonen. Dels har man gjort det och man kan under dagen känna sig nöjd med att man tränat. Tycker även att man känner sig piggare efter man tränat på morgonen. Tror att konståkningsträningarna på lördagmornarna har satt sina spår och jag tycker verkligen om att träna på morgonen.

Nu ska jag fortsätta röra på mig. Tänkte försöka röja upp i vårt hem. Känns som om det var evigheter sedan. Bäst att passa på när man har tid. Tvätten pågår förfullt också.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Ca

Du är duktig DU!

:)

Postat av: jana

Heja Angelica.
Vad du är duktig!!
Själv lade jag in en tvätt efter att vi följt Tobias till taxin,och lade mej på soffan till 10,30.Sedan blev det fart för en kompis till Dennis ska komma,om det inte blir för mycket snö.
Ha det bra!!
Kramisar

2007-02-19 @ 12:08:35
Postat av: Mary

Härligt att du håller i med vårt Beach 2007 koncept!=) Kommer tillbaka till veckan då jag ansluter till träningstruppen! ;)
Tränade cheer i söndags iallafall! :) Har värsta sträckning nu haha, lyckat.
Men vi syns till veckan! KRAM!! -Maria

2007-02-21 @ 13:33:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits