Mina planer

Tog en paus från pluggande tidigare ikväll. Var och tränade med Maria. Vi satsar stenhårt på beach 2007!

Nu är jag tillbaka i verkligheten och sitter och sliter med det sista på revideringen. Dock inte så mycket kvar nu. Ska bli skönt imorgon kväll när allt är inlämnat och jag har några dagars ledighet!

Ledigheten är självklart uppbokad. Utgång med tjejerna på jobbet imorgon kväll. Skoj att äta gott och snacka skit med dessa underbara tjejer en fredagkväll. På lördagmorgon far vi söderut hem till Hudik. Vi liftar med K, fast Gugge kör bilen. Det enda planerade under dagen är att kika på sis som tävlar på ishallen. Hejja hejja! På kvällen blir det middag hos svärföräldrarna. Söndagen tillbringas ännu mer söderut. I Gävle hos Gugges syster med sambo och vargar. Ska fira henne och kika på bäbismagen. Ska bli mysigt! Sedan är det måndag igen.

Nästa vecka blir relativt lugn. Lugnet före stormen tror jag. För 5-veckorsperioden efter det då är det skola, skola och skola för hela slanten.  Tre kurser samtidigt.  Har jag tagit mig vatten över huvudet?

Åter till analysen.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Maria

Hej Angelika!
Maria här. Klockan är nu 22.07 och jag har fortfarande inte kommit i fas med mitt pluggande. Haha, tänkte börja nu. Hrm! ;)
Tack för träningen idag! Beach 2007! :)

Kramar -Maria


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits