Home sweet home

Åker hem till Hudik imorgon. Ska bli skönt. Har faktiskt längtat. Trots att det inte var så länge sedan sist.

Jobbar långdag imorgon. 6-15.30. Sedan är det snabba ryck hem och sedan till tåget 17.00. Mamma möter oss på stationen. Lovely!

Borde nog egentligen sova nu. Ska ju upp om 7,5 timmar. Men ska bara... se klart på TV samt packa klart. Ligger i sängen om en timme i alla fall. Är nervös för att jag ska försova mig imorgon. Det har ju skett ett antal gånger nu. Och det var länge sedan jag började så här tidigt. Återstår att se hur det går imorgon.

Säger trevlig helg nu. Redan på torsdag kväll! Kanske vi hörs i helgen. Från Hudik.
Kram kram
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Jaaa,vi längtar oxå!!
Vilka fins byxor jag köpte idag att ha när man åker i backen.Ska kolla på skor på lördag i Gävle!!
Syns snart då!!
Kramisar!!

2007-02-22 @ 23:06:02
Postat av: Frida

Meh!! Vi som tänkte ringa å kolla om ni hade lust att komma ner till oss ikväll... typiskt ! kra kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits