Helgen i rasande fart

Helgen är över. Söndag kväll är här. Redan.

Fredag. Pluggade hemtenta på förmiddagen. Jobbade på eftermiddagen/kvällen. Mötte upp med Gugge och E på stan. De hade ätit på Biteline. Jag köpte grillad kyckling på Bergsgatan. Kanske mitt bästa? Hemma kikade vi på Wallander - Mannen som log. Hade redan sett slutet. Vet dock inte när, men kände igen allt.

Lördag. Tog det lugnt på förmiddagen. Jobbade sedan. Skyndade mig hem för att gå iväg på fest. Duschade och åt en god middag som Gugge lagat. Allt på 30 min. Slutade ändå med att vi kom ner till festen 2 timmar försent. Illa! Presenten var uppskattad. Även om födelsedagsbarnet kanske trodde att allt var från mig?! Shit happens! ;) Trevlig stämning på festen. Trevliga människor. En "känds" mitt i allt. Vi drog alla, nästan i alla fall, ner till stan och Oscar. Jo, jag vet att jag tidigare sagt kapa Oscar. Men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig?! Hade det okej där. Dålig musik. Vi tog oss en korv och gick hem. Två killar och en tjej i armkrok. Tjejen gick inte i mitten. Undra vad tanterna säger om de skulle se oss nu?! Som tur var sov dem. Klockan var ju 02.15.

Söndag. Sov länge. Åt frukost och gick till jobbet. Jobbade över en timme. Har aldrig varit kvar så länge en söndag. Och speciellt inte tillsammans med M. Illa! Åt pizza till middag då jag kom hem, runt nio snåret. Har suttit här och uppdaterat mig lite. Samt hittat nya bloggar.

Dags för sängen nu. Jag fryser även. Hoppas det är för att det är kallt här. Har inte tid, lust eller ork att bli sjuk. Ser inte fram emot denna vecka. Det kommer bli mycket att göra;

10 timmars jobb plus personalmöte.
Inlämning av hemtentan (som är till hälften klar) samt uppsatsrevideringen ska vara klar.
Träning, träning och träning. Minst 3 gånger denna vecka.
Ser fram emot fredagen. Då blir det middag och utgång med tjejerna på jobbet. Ska bli skoj! Jag längtar!

God natt folket!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hoppsannhejsann!
Det var en intensiv helg det du!!
Roligt med utgång.
Börjar längta lite själv.
Kram Jana

2007-02-12 @ 08:51:02
Postat av: Frida

Vi är dåliga människor..!
Jag vet, vi borde ha väntat ett tag, borde ha träffat er på Oscars...
Men vi var trötta, vi ville sova..

Dåligt av oss :(

2007-02-12 @ 09:49:44
Postat av: Angel

Jana: Ja, helgerna har en tendens att bli intensiva. Det är ju då man vill hinna med allt man inte hinner med på veckorna. Tyvärr även fast man har jobbhelg... Vi får ta en utgång tillsammans du och jag snart ;)

Frida: Vi får ta igen det snart. Eller snarare, ni får ta igen det! ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits