Fullt upp!

Denna vecka har verkligen startat i raketfart. Fullt upp hela tiden. Knappt så jag hinner andas ibland.

Veckan, som det ser ut i almenackan:
Måndag 13.15-17 föreläsning i Webbdesign
Tisdag 8.15-10 föreläsning i strategisk kommunikation plus att tenta 2 lämnas ut (tog mig ledigt och var iväg och tränade istället), 13.15-16 föreläsning i både Communicare och Webbdesign
Onsdag anmälan val av projektgrupp 12.00, föreläsning i Webbdesign 13.15-16.00, jobb från 16.30-23.00
Torsdag föreläsning i webbdesign 10.15-12, jobb 15.30-20.30. Ska hinna med stan där emellan för att handla lite nödvändigt till skolan och till mig själv
Fredag 13.15-16.00 föreläsning i både Communicare och Webbdesign, 18.00 Kick-off på kåren med Communicare
Lördag 14-19 jobb
Söndag Pappa och kusin K fyller år! Grattis!

Vet inte hur denna vecka kommer att gå. Grannen M sa åt mig att ta det lungt. Jag ska försöka lyssna på hennes visa ord!

Dags för lunch nu och sedan iväg på föreläsning och sedan springtur till jobbet. Phu...
Känner att jag inte har koll på vad som häner i mitt liv just nu. Allt bara rullar på. Kanske dags att köpa en till kalender där jag kan skriva in alla måsten?!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hua vännen vad du står i. Det där slår ju mina tidigare veckor... Det känns så skönt nu när jag har det lite lugnare, men då har det ändå hänt en del här den senaste tiden... Inte lätt att ta det lugnt när du har så fullbokat, men jag talar av erfarenhet *ler* Slit inte ut dig. Du får kämpa igenom dig den här veckan, så hoppas jag att det blir lite lugnare nästa vecka. Då måste vi ta o ses så vi kan berätta lite mer om resan och bara umgås lite. Det var ju hmm... sju veckor sen sist...
Var rädd om dig vännen, så hörs vi i helgen!
Stora kramar till dig!!

2007-02-28 @ 22:11:14
Postat av: Mia

Hua vännen vad du står i. Det där slår ju mina veckor som jag hade det tidigare... Det känns så skönt nu när jag har det lite lugnare, men då har det ändå hänt en del här den senaste tiden...
Inte lätt att ta det lugnt när du har så fullbokat, men jag talar av erfarenhet *ler* Slit inte ut dig. Du får kämpa igenom dig den här veckan, så hoppas jag att det blir lite lugnare för dig nästa vecka. Då måste vi ta o ses så vi kan berätta lite mer om resan och bara umgås lite. Det var ju hmm... sju veckor sen sist...
Var rädd om dig vännen, så hörs vi i helgen!
Stora kramar till dig!!

2007-02-28 @ 22:11:59
Postat av: jana

Hej.
Ta det riktigt lungt när det är lungt.
Det brukar vara ganska bra tycker jag.
En tidning och lite ...godis kanske?
Ha det bra från en som fortfarande jobbar på att varva ner.
Kram Jana

2007-03-01 @ 09:35:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits