Är det tillåtet?

Får man vara less på skolan redan? Får man vilja ha sommarlov nu? Får man vilja ha ett examanebevis i handen? Får man vilja ha skolan bakom sig?

15 år i skolan sätter sina spår. Det börjar kännas nu!

Hemtentan går sakta sakta framåt. Ibland känns det som om att jag tar två steg bakåt i stället för ett framåt. Just nu har jag kört fast och jag kommer ingen vart. Ändå har jag inte kommit till analysen?!
Uppsatsen står just nu still. Ska läsa lite böcker sedan. Om jag finner ork och motivation. Annars får det bli helgens uppdrag, då jag inte jobbar och är på fest.

Ser faktiskt fram emot helgen. Jobb, då får jag tänka på något annat än skolan. Fest, då får jag umgås med glada människor och släppa loss lite.

Tar ett djupt andetag och finner motivation?!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits