Hudik i eftermiddag

Sitter på kontoret och kan inget göra. Servern som jag jobbar mot håller på att uppdateras. Det betyder att jag snart kan traska hem över. Flera timmar tidigare än tänkt.

Jag har en massa saker att göra hemma så det kanske är lika bra.
Packning ska göras. Julklapparna ska färdigställas. Och jag ska ta mig till tåget helskinnad. Frågan är hur jag får med mig två ryggsäckar och fyra påsar julklappar till tåget i denna halka. Ska man ringa taxi? Eller ska jag försöka få skjuts från annat håll?

Ikväll blir det troligtvis lillajulafton med svärföräldrarna. På söndag blir det lillajulafton med kusinbarnen. På måndag är det julafton.

Jag ser fram emot veckan i Hudik. Förhoppningsvis får jag även träffa två gamla vänner som jag inte träffat på väldigt länge. Detta är något som jag verkligen ser fram emot och längtar till. Ska även bli skönt att vara hemma hos nära och kära och bara vara också. Inga måsten eller så. Bara umgås.

Dags att kila hem.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits