Home Sweet Hudik

Några timmar kvar på denna arbetsvecka. Tiden går fort. Jag tycker det nästan ständigt är fredag. Men som man brukar säga; Det går fort då man har roligt.

Min rapport över mediebevakningen börjar bli klar. Sitter just nu och korrekturläser den. Ska även skicka den till min handledare så att hon också kan titta på den. Kanske också min vapendragare som sitter bredvid mig på kontoret. Ju fler ögon som tittar på den desto mindre fel finns kvar.

I eftermiddag åker vi tåget till Hudik. Ska bli skönt att få komma hem, vårt andra hem. Imorgon ska vi kika på sis då de har dansuppvisning. Skoj att få se dem dansa loss.

Vi blir kvar i Hudik tills på måndag.

Nu är det snart lunch. Magen har kurrat ett tag nu så jag ska snart kila iväg och köpa mig någon mat. Undra vad det blir idag?!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits