Fredag och julfest

Lucia igår och julfest idag. Dock på olika ställen med olika människor. Men ack så trevligt. Det märks att julen närmar sig för det är aktiviteter här och där hela tiden.

Julfest med Gugges jobb ikväll. Jag kommer definitivt att vara yngst av alla. Men jag tar det med ro. Någon måste ju vara yngst.

Jag är besviken över att jag missade juluppvisningen på ishallen igår. Varför ska ni alltid ha uppvisning på torsdagar? Jag vill ju kunna komma hem och kolla.
Sis, styr upp det till nästa gång!

Nu är det lunch och sedan möte på stan.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sara

eftersom vi har det på luciadagen så blir det lätt så, sen våruppvisningen har du tid på dig att ta ledig till, så det så! :)

2007-12-14 @ 19:57:06
Postat av: Mia

Hej vännen!!
Hur gick det för er på cupen? Nyfiken!
Hoppas det gick bra. Antar att ni hade roligt i alla fall!!
Vi har ganska nyss kommit hem från "lilla julafton" hos Jörgens farmor o farfar. Mysigt!! Sen var ju världens bästa Natalie där också så man fick lite eller jag menar mycket, bus och kärlek ikväll =)
Kramar, Maria


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits