Fot(boll)

Fotbollsträningen igår var skoj. Och jobbig.
Vi var så pass många att det blev tre lag. Skoj med mycket folk. Det är ju lovande inför Metsocup. Vi spelade en massa korta matcher. De som inte spelade fick köra styrka. Shit vad jobbigt. Men ack så bra! Benen känns bra nu. Undra hur det känns imorgon?

Min fot har börjat värka. Inte bra. Måste ringa till papi för att se om han kan hjälpa mig. Skulle kanske behöva att skydd till? Men hur skulle det se ut, ett skydd på varje fot?! Fast iofs. då kanske motståndarna tror att jag är vek. Då kan jag bevisa motsatsen.

En vecka kvar till nästa träning. Missar ju söndagsträningen eftersom vi är i Hudik då. Synd att missa en träning ute i Nordichallen. Måste kanske ta mig till gymmet och springa lite där. Vore något det!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Anonym

är du inte en liten vekis då? :) hihi. guess whoooo ;)

2007-12-05 @ 17:33:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits