Förkyld inför jul

Så var vi i Hudik. Jag tog en taxi till tåget för att få med mig all packning. Gugge mötte upp på stationen. Svärfar hämtade oss när vi kom fram.

Imorse då jag vaknade kände jag mig inte 100 frisk. Dock försökte jag ignorera det och började göra mig iordning för en tur på stan. Det gick inte alls bra utan det slutade med att jag låg på sängen och sov i någon timma. Nu mår jag så där. Jag hoppas verkligen att det går över tills imorgon.

Ikväll har vi haft bowlingturnering hemma i mammas vardagsrum. Jag och
Sis var bäst och vann. I alla fall en gång.

Imorgon ska jag till mormor en sväng. Sedan ska jag träffa Terese. Ska bli så skoj att träffa henne igen. Var mycket länge sedan och vi har en del att ta igen.

Imorgon kväll är det lillajulafton ute i Lingarö. Ska bli mysigt att umgås med busungarna en sväng.

Nu är det dags för sängen.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Usch då vännen... hoppas du mår bättre nu!!
Ska äta middag nu sen ska vi till några kompisar och spela Bingolotto =) Har gjort så några år så det har blivit en mysig tradition.
Ha det underbart i Hudik!!
Allt ser bra ut här hemma. Det lyser så fint i era fönster!!
Många kramar från Sveavägen =)

2007-12-23 @ 17:48:54
Postat av: Frida

Hejjjj !!! Du är ju lika dålig som mmig att uppdatera =)

Hoppas att ni har haft en bra jul ..
Kram kram /Frida !


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits