En vecka

Nu återstår endast 7 dagar innan julafton. Helt otroligt. Det har gått fort på slutet. Som tur är har vi alla klappar klara, nästan. Ska bara fixas och trixas lite så är det klart sedan.

Julfesten i fredags var trevlig. En massa trevligt folk. En massa god mat. En hel del att dricka. Flera roliga lekar. Bra musik. Dock orkade jag inte hålla ut lika länge som Gugge. Jag kom hem några timmar innan Gugge.

Lördagen blev lugn och skön. Precis som vi hade planerat. Det enda vettiga vi gjorde var att vi var och handlade hem mat. Nu har vi så att vi klarar oss till jul. Skönt att veta att man har mat hemma igen.

Igår var det fotboll på schemat. Både för mig och Gugge. Metsopcup ute i Nordichallen. Det gick bra. Vi kom trea. Jag gjorde ett mål. Hela dagen kan sammanfattas som rolig, jobbig och fotboll.

Idag är jag trött. Kroppen värker. Jag gäspar ungefär hela tiden.
Ikväll blir det lugnt. Ska tvätta och bara titta på TV.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits