Dan före dan före dan före dan före dopparedagen

Om jag har räknat rätt ska rubriken stämma. Lite smått förvirrade över alla dan före dan...

Nu har jag fått byta kontor på jobbet. Just nu sitter jag inne hos ett företag. Jag har fått godkännande från en utav dem i alla fall. Hoppas det inte gör den andre något. Men jag kan ju sitta i korridoren annars.

Igår var jag i Östersund. Fullproppad med information om Venture Cup nu i alla fall.  Kommer bli en mycket rolig och inspirerande vår. Jag längtar redan att få sätta igång på riktigt.

Har idag slagit in 40 paket tillsammans med en kollega. Det tog tid men det var roligt. Jag gillar ju pyssel.

Ska ner på stan efter jobbet och handla det sista inför julafton. Sen ska jag bara ta det lugnt hemma med Gugge.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: elaine

hehe, det blev mycke dan före dan :)

Postat av: Jana

Hej!
Jo visst längtar man när man kan skriva det tillochmed!!
Tyvärr är det + grader här nu så det blir nog en grön jul.
Syns på söndag,kommer Guggen med då?
Kramisar.

2007-12-19 @ 20:22:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits