Onsdag

Idag har jag haft en ledig dag. Börjar bli bortskämd med sånna nu för tiden. Men jag ska inte klaga. Det är riktigt skönt. Och man hinner med sånt som man annars inte hinner med. Tvätta, diska, se på friidrotts VM, baka...

Nu är kladdkakan klar och jag inväntar
buspojkarna med familj. De ska hämta en sak till båten. Och jag ska självklart bjuda på fika. Roligt att få besök. Hoppas Gugge hinner hem också så han får träffa dem.

Ikväll blir det bio. Känns som om det var år och dar sedan sist. Och det är det nog också! :) Vi ska se Harry Potter. Har ju sett alla andra filmer på bio så vi kan ju inte skippa denna. Men det är enbart för att vi fått chekar från ICA som vi går. Annars skulle det bli dyrt... 100 kr för en film på bio tycker jag är mycket. För man ska ju inte bara se filmen. Man ska ju ha popcorn, godis och dricka också. Bio är ett dyrt nöje.

Nä, ska plocka undan lite kläder innan det plingar på dörren.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Hej!
Tack för det jättegoda kladdkakan.
Ja,du var populär idag!!Kul.
Kram Jana

2007-08-29 @ 21:55:00
Postat av: Angel

Jana - Så lite så med kladdkakan. Alltid skoj att bjuda D på något, han uppskattar allt! :D

2007-08-30 @ 10:26:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits