Lediga dagar

Mjukstartade på jobbet denna vecka. Skönt efter två veckors ledighet. Jobbade måndag, sedan har jag varit ledig igår och idag. Riktigt skönt. Vädret har ju varit toppen också så det har varit riktigt skönt.
Gårdagen tillbringade jag på en brygga uppe vid Sidsjön tillsammans med N. Solen tog som bara den. På hemväg hämtade jag min mobil, Sony Ericsson Z310i. Den är riktigt snygg!!! Under min promenad hem ringde kusin C och undrade om jag ville bada. Apselut! Hem och åt och sedan drog jag och C och E upp till Sidsjön igen. Riktigt varmt i vattnet så det var härligt.

Idag har jag varit hemma. Tvättat och donat. Har även haft två stycken här som fixat vår ventilation. Så nu ska vi kunna andas bra luft igen här hemma. Skönt!!

Ska snart på fotboll med Gugge. Hans lag spelar hemmamatch så vi måste ju dit och hejja på dem.
Imorgon är det jobb som gäller. Lika så fredag och lördag. Sedan en snabbis till Hudik för att kalasa på söndag. Kanske ett dopp i poolen också?!! ;)

Dags att kila.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: jana

Jaa,vi hoppas på poolen!!
Men tyvärr ser det ut som om vi inte behöver bada för att bli blöta.....Men jag ger aldrig upp!!
Kram Jana

2007-08-11 @ 19:50:51
Postat av: Frida

Hejj !
Gött med ny mobil, hur funkar den då? bara bra? snygg?
Du får se till att lägga ut en bild !
kram/GöteborgsFrida!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits