Jobbsökande, snö och irritation

Idag på skolan var det minijobbmässa. 4 bemaningsföretag och arbetsförmedlingen stod där. Jag hade alla mina strån ute och pratade med alla. Det resulterade i att jag nu har lagt upp min CV hos två av dem. Fortsätter nog med de två andra imorgon. Man måste ju visa sig överallt och vara aktiv för att få jobb. Jag börjar redan nu!

Idag har det varit knepigt väder... snö och regn. Jag vill inte!

Imorgon kommer
systeryster. Ska bli skoj att umgås lite. Även om det blir en kortis. Jobbar ju på lördagkväll och söndag. Men vi hinner ses imorgon kväll och på lördag förmiddag. Då det för övrigt kommer att bli shopping!

Har börjat irritera mig på en sak. Nyheterna på TV4 har gjort om sin studio och sin intromusik. Men det har tyvärr bara blivit sämre. Ska inte ett nyhetsprogram vara seriösa och trovärdiga? Det är i alla fall inte TV4 nu med det de har åstakommit. Knappt att jag kan kolla på Nyheterna nu...

Blandat inlägg... Men så är det ibland.
Imorgon ska jag på skolan och ringa en massa telefonsamtal sedan ska jag och S fixa layouten till Communicaremiddagen. De kommer bli kanonsnygga!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Madde

Håller med om TV4...jäkla lekstuga! Inte bara på nyheterna utan på nyhetsmorgon också! Sitta i gamla 70-talsstolar.. jag får träsmak i baken av att bara titta på det! Nej, det gamla var bättre!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits