Jag blir så glad!

Ibland kan man bli så glad. Att några få enstaka ord kan få en att le och känna sig omtyckt. Detta gjorde mig väldigt glad nu ikväll.

Idag har jag ringt till en massa företag för Communicares räkning. Har nu äntligen fått tag i alla företag, nästan. Det som gör mig fundersam är när stora företag inte låter en komma till växeln. Har de ens en växel undrar jag?!

Våren är på väg och snart är sommaren här. Det är helt sjukt vad fort veckorna rasar fram nu. Jag har inte alls många veckor kvar i skolan nu. Detta gör mig glad, nervös, orolig och jag ser fram emot det med både glädje och rädsla. Det är just nu många känslor som försöker trängas inom mig.

Nu är det dags för sängen. Det är en dag imorgon också.
.Angel



Kommentarer:
Postat av: Lill sis

du är alltid omtyckt sis! <3 hihi. vet du då, har FEM veckor kvar ja sen ligger jag å glassar i turkland, JIHOOOO! :P sov sött sis!

2007-04-26 @ 23:30:39
Postat av: Lill sis

du är alltid omtyckt sis! <3 hihi. vet du då, har FEM veckor kvar ja sen ligger jag å glassar i turkland, JIHOOOO! :P sov sött sis!

2007-04-26 @ 23:30:52
Postat av: lill sis igen

HALLÅÅÅÅÅ, hälften av kommentaren kom ju bara med, va tusan. men dock de bra orden kom ju me så det va ju bra. :) hihi

2007-04-26 @ 23:31:25
Postat av: lill sis återigen

men va tusan, det funkade men inte det andra, jag blir toooooookig

2007-04-26 @ 23:32:15
Postat av: jag igeeeeeeeeen

du är alltid omtyckt sis! <3 hihi. vet du då, har FEM veckor kvar ja sen ligger jag å glassar i turkland, JIHOOOO! :P sov sött sis!

2007-04-26 @ 23:32:27
Postat av: Lill sis

nu blir jag tokig, ena funkade men inte det andra, tusan oxå. men men, ingen idé å slösa tid på något som inte är nå vitkigt! :)

2007-04-26 @ 23:33:03
Postat av: igen. :)

haha va glad du ska bli när du fått 7 inlägg och alla är från mig, mohahahaha.

2007-04-26 @ 23:34:00
Postat av: Angel

Haha... kanske ska anmäla dina kommentarer som spam?! Men ja, du hade rätt. Jag blev glad när jag hade 7 kommentarer, dock trodde jag ju att det var någon annan som hade skrivit och inte du alla gånger! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits